Loading...
2013年5月17日 星期五

【Veet 白滑美肌體驗日誌】珍珠煥白™ 脱毛乳霜 Pearl Whitening Hair Removal Cream


 


夏天即將來臨,代表著又是女生們忙著美白,瘦身去迎接背心,熱褲,迷你裙的開始。


但除了美白減肥keep fit之外,保持肌膚滑溜也是同樣重要的

做女生好忙啊~~

小A 最近發現了Veet 的新產品,完全是我們女生的救星(!) 

這次小A 將會有一連串的脫毛和身體保養的分享,希望跟大家一起做個白滑女生。



可以在脫毛同時美白皮膚,而且需時超快,步驟亦非常簡單,完全是忙碌都市女性的必備恩物!


我相信很多讀者都一定有試過Veet 家的產品,但我相信試過後的你一定也會愛上它, 脫毛後皮膚滑不溜手,自己也會忍不住摸摸雙腳,從未想過懶惰的自己也會愛上脫毛。

 


內附有膚色測試紙,可方便對比前後的膚色








1: 塗 





2:等 


3:刮



4:洗


很簡單的4個步驟就可以了

短短3~6 分鐘就可以跟毛毛say goodbye!!超有效率!


膚色有明亮了~




手指也不可錯過!!

脫毛後皮膚不但平滑很多,
驚喜的是膚色明顯光亮了!




在萬寧常有promotion!!好抵~~

今日就這樣。 
















3 意見:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. ello Siu A!!! 我係YouTube睇video揾到你嘅Channel,再去你嗰blog發現原來你都係啱啱開始寫blog!我都是啱啱開始㗎!有興趣嚟我嗰blog睇睇呀! :)

    http://dulcedepink.blogspot.com/ (中文)

    http://tieapinkbow.blogspot.com/ (English)

    2013年5月22日上午6:15

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Out

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TOP