Loading...
2016年5月3日 星期二

【箍牙記】傳統金屬牙箍定隱適美好?//我決定了

唔知大家會唔會同我大部份朋友一樣,一聽到我話要箍牙,都係好驚訝,因為覺得我既牙已經算好齊,話我太貪靚,其實我知道我d牙唔算唔齊,由細到大都幾自豪自己既牙天生就好齊,好多人都以為我有箍過牙。

但因為幾年前出智慧齒,見唔係好痛就無去拔牙,因為真係超級怕睇牙醫。
點知後黎發現智慧齒愈出愈多,出晒4隻!將本身好齊既牙迫出左,令上排牙齒愈黎愈擠迫,無足夠空間下牙齒開始突出向前生,最明顯係門牙大大粒咁突左出黎。

Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_1259.JPG


其實正面望唔會太大影響但側面望真係好明顯,所以我好唔鐘意影側面既相,合埋口時臉部肌肉放鬆的話會見到有少少嘟咀既感覺,每次剪自己video既時候都睇得好清楚,實不相瞞,真係困擾左我好耐。

話說係2014年已經打算箍牙, 搵埋牙醫照晒x-ray, 但最大問題係我無啦啦又決定左去英國,所以hold住左,同埋我搵既果位牙醫覺得我無太大必要箍牙,感覺上唔係好支持我 (無錯,我當時搵既果個牙醫就係咁有性格)。

番香港之後一直想開始箍牙但又太忙未有時間搵資料,因為想睇下有無更好既牙醫選擇,本身果個真係太遠同太有性格,(我細妹本身諗住搵佢箍都俾佢拒絕左)。
另外一直遲遲未開始係因為,我決定唔到箍傳統金屬牙箍定隱適美好!!
簡單講下我既考慮: 

傳統金屬箍牙:
優點👍:有多年歷史,功效顯著,又信心保證,相對較快完成
缺點👎:外觀問題,唔適服/酸痛感較強烈,容易生痱滋(屋企人&朋友經驗)

隱適美隱形牙箍:
優點👍:外觀上近乎透明不易被察覺(相信對很多女生都很重要),比較舒適,因為可以隨時自行除戴牙箍,個人認為較有彈性(例如要拍攝或旅行的時候)
缺點👎:相對需要時間較長,要自行更換牙箍,所以個人自律很重要,是相對較新的技術,歷史比較短

本來打算說隱適美比傳統金屬箍牙療程收費較貴,但最近發現一個朋友傳統金屬牙箍也要5萬多元,所以價錢真的不能一概而論,也要看醫生和個人情況而定。

曾經有想過忍一年多的傳統金屬牙箍,因為想快快脆脆完成療程,但一想到可能上左傳統金屬鋼線之後會影響我的咬字(大家都應該知道我本身咬字發音已經很差😅)加上到時變了鋼牙妹,我怕自己會失去拍影片的意欲(自己都不想看到自己的說⋯)最後還是選擇了隱適美!

如果大家無聽過隱適美,我係網上面搵左佢既簡介:

隱適美矯齒療程是透過一系列透明、舒適而又可自行除戴的「隱形牙箍」把牙齒矯正整齊,不論您的牙齒是太擠、太疏或之前矯正過的牙齒已經移位,只須要每兩星期更換一副新的牙箍,牙齒便會慢慢被矯正整齊。隱適美不只是普通的透明「隱形牙箍」,它是利用嶄新的3D電腦技術及先進的生產過程,為您度身訂造符合個人需求的牙箍,並採用醫學塑膠製造,外表近乎透明,病人戴上後不輕易被發現。
(對我來說最重要的是最後一句😊


即將開始很漫長的旅程,好期待亦想好好紀錄下來。
這文會先講述一下在開始隱適美療程之前的準備。

Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_1393.JPG

第一次約見牙醫前其實我仍未有決定,但見完董醫生後我就下決心了,感覺終於找到明白我的牙醫,我覺得跟牙醫的共識很重要。

經過董醫生的檢查和分析,療程前我需要先把蛀牙的地方補好牙才可以開始隱適美療程。

Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_0737.JPG

真心說我真的不喜歡補牙的感覺,(都說了我由小就很怕見牙醫)哈哈,不過為了牙齒健康,以後真的真的要好好注重牙齒清潔,定期洗牙!


Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_0765.JPG


照X-ray片過程輕鬆,很快便完成了。

幸好旺角牙科診所內有x-ray室,設備齊全,不用再另外預約到其他地方去照,我真的很急不及待想盡快開始。😊



Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_0707.JPG




這是我側面的x-ray,醫生說我可以選擇拔或不拔小臼齒,一拔就要拔4顆,拔了就會有更多空位給牙齒移動矯齒,對於我擠擁的牙齒狀況較合適。雖然我真的很不捨我4 顆小臼齒,但我最後還是決定了拔的!否則我怕完成療程後牙齒很快又會移位。

Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_1389.JPG

另外,牙醫也拍了一系列的照片作記錄。(希望沒有嚇倒大家)

第三次約見醫生就是套取牙模。

過程會有一點不習慣但我個人覺得是可以接受的。
(沒錯!為了美接受能力立即提升很多😂

因為我有太多牙齒了,完整的牙套不易取,牙醫很有耐心地幫我取了2次。


Z:\Rosanna\Blogger\Dental\Avari Wong\1 Blog\IMG_1432.JPG


(不知為何我覺得看起來有點像香口膠,哈)

然後牙醫會將牙模,牙齒X光片及照片,連同度身訂造的療程表,送往美國加州隱適美總公司,訂造一系列的牙箍。 




(速去速回😘

下一次見牙醫就要拔牙了!這2星期我會好好珍惜我的小臼齒。😊😊

FTC: 所有內容都是100%自己的感想,我沒有收取任何費用分享此文。
如有任何查詢,歡迎inbox我facebook啊。

FB | www.facebook.com/justavari

IG  | www.instagram.com/justavari



0 意見:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Out

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TOP